Xarrada sobre ‘Cura del sòl pelvià’ a Quart de Poblet

El taller de lactància materna del Centre de Salut de Quart de Poblet, ha organitzat aquesta interessant xarrada teoricopràctica sobre la Cura del Sòl Pelvià, per al dimarts 18 de juny a les 11h, a la sala maternal, a càrrec de Lucía Berti.

Lucia Berti, és fisioterapeuta especialitzada en ginecologia i obstetrícia i responsable de l’espai FISIOMUJER. En aquesta xarrada ens parlarà de la importància, cures i recuperació de la musculatura de la zona pelviana durant l’embaràs i el postpart, com a manera de previndre i evitar problemes futurs.

Amb aquesta xarrada pretenem informar i assessorar les dones de la importància del treball de sòl pelvià. L’embaràs i el part són factors que predisposen a afeblir la musculatura perineal. És necessari que les dones coneguem el què és i com es pot recuperar en el postpart, amb això podrem evitar futures patologies i millorar la nostra qualitat de vida.

Es tracta d’una activitat gratuïta que ofereix Amamanta a través dels seus tallers. En cas de completar-se l’aforament, es donarà prioritat a les sòcies d’Amamanta.