Xarrada “Criant en Igualtat per a una societat més justa i respectuosa”

T’has preguntat alguna vegada, com t’agradaria que fora la teua filla/o en el futur? I quin paper jugues tu com a mare/pare? El dijous 19 de maig, a les 17.30h, reflexionarem al costat de la ONGD InteRed, de la mà de Silvia Ferrandis, mamà, voluntària i sòcia d’Amamanta, sobre aquestes qüestions que sens dubte ens interpel·len, reconeixent la manera en què el gènere pot afectar la vida i les oportunitats de les nostres filles i fills i de totes les persones.

Volem visualitzar les qualitats, valors, capacitats i oportunitats que ens agradaria que desenvoluparen nostres/us peques, i ser conscients que estan necessàriament travessades per la nostra mirada de gènere que es cola en la nostra criança, ja siga explícita o implícitament… Tot això sense desconéixer, com tan bé sabem i vivim des del minut zero de la nostra maternitat/paternitat, que estem condicionades/us per l’entorn, des dels nostres familiars i amistats, a la societat en general, així com per les nostres històries vitals i les motxilles que carreguem cadascuna/o.

Sota el títol ‘Criant en Igualtat per a una societat més justa i respectuosa’ compartirem un espai per a dialogar sobre l’equitat de gènere en la nostra criança, els rols i estereotips que es donen en la llar… I com, viure la igualtat en les nostres famílies, suposa transformar la societat en aquella que somiem per a les nostres filles i fills i per a totes les persones, una societat respectuosa, justa, equitativa i diversa. Recordarem així la idea fonamental que “el personal és polític” i que tenim una gran responsabilitat com a mares i pares, dins i fora de les nostres cases.

La xarrada s’ofereix de manera presencial en el Taller de Mislata, a la Casa de la Dona, a més per a aquelles persones que no puguen desplaçar-se, podran seguir-la en línia a través de Zoom amb ID 893 3826 8922, el dijous 19 de maig a les 17.30h.

No es grava, podràs participar plantejant els teus dubtes o experiències. És oberta i gratuïta, inscriu-te des del correu inscripciones@amamanta.es